Beyaz

Beyaz olmalı, ferah olmalı, ruhun huzur bulmalı. Saflığın, temizliğin rengi beyaz, beyaz olsun istiyorum evim, yumuşak renklerde eşlik etmeli ona.

Evlendiğimizde yeni eşyalarımız olmadı, ikimizinde varolan eşyalarını bir araya getirdik, neredeyse 3 yıldır o eşyaları kullanıyoruz, koyu renkler, kasvetliler sanki.

Yeni eşyalarım, beyaz eşyalarım olsun istiyorum.


Aydınlık olmalı, ferahlık vermeli.

Internetten bakarken bile içim açıldı, huzur verdiler bana.

Sonra renklerin anlamlarına baktım; evet saflığın temizliğin rengi ama aynı zamanda ayrılığında, ve ağırlıklı renk olması durumunda ve sürekli öyle bir ortamda durulduğunda rahatsız edici olabileceği de yazıyor :)

Hatta aklıma "yemekteyiz" programı geldi bunu okuyunca, orada esmer bir kadın vardı, evinin heryeri beyazdı, biraz asabi gibiydi :)

Tamam o zaman dedim ya sadece beyaz olmaz yumuşak renkli, kumaşlar, objeler ve benzeri şeylerle renklendiririm bende :)
















Hayalimde...

0 comments:

Post a Comment