Koleksiyon

"Koleksiyon; Öğrenme zevki ve gayesiyle, az bulunan ve aynı cinsten değerli veya acayip nesneleri toplayıp sınıflandırma merakı. Kolleksiyonculuk büyüklerin olduğu kadar, yeni yetişen ve okul çağında olan çocukların da zevkle uğraştıkları bir iştir." diyor bir sayfada.


Evet işte bende onlardanım, pul ve peçete kolleksiyonum var. Pullara yenilerini eklemeyeli çok oldu. Ama peçetelerime nereye, kime gitsem bulur, alırım, eklerim.

Geçenlerde kızlarla toplandığımızda konusu oldu, ne yapacağım bilmiyorum dedim. Parça parça birleştirip tablo yapmamı önerdiler.

Bende dün açtım koca kutuyu saydım onları birer birer, 369 tane olmuşlar. Her renk her desen. Çiçekliler, noel babalılar, kahveliler vs. vs.

Bu tahmin edebileceğiniz gibi en yıpranmış olduğundan bellidir ki, ilk peçetem.


Bunları Cem odasına kullanabilirim sanırım.

Saklamak, toplamak ara sıra açıp bakmak, hepsi birbirinden keyifli aşamalar.

5 comments:

Primarima said...

Hande gerçekden tablo yap bunları süper olurlar.Bir kartona yapıstır dörtlü olarak.Sonra beyaz bir çerçeveye sok...can'ın odasına hımmmm:)

İLKAY said...

bende sana biriktirir oldum ona göre:)
sekonder koleksiyoner :)))

sesiber said...

Tablo olur, oyuncak kutusu olur, olur da olur :)

Gökşen said...

Aaa Hande maşallah diyim ben sana, şaşırdım ve şoktayım. Ayol ben bitanesiyle başa çıkamıyorum. yok yok kesin ben kabilyetsizim :(

BirKüçükPastel said...

çok qüzeller..eminim ki uğraştırıyolardır da..
nerden çıktı bilmem tesadüfen qördüm blogunuzu.. (=

başarılar. .

Post a Comment